Telefonische bereikbaarheid gemeentehuis

Het gemeentehuis is op onderstaande dagen telefonisch bereikbaar via tel: (0475) 85 90 00.

  • Maandag van 8.30 - 17.00 uur
  • Dinsdag van 8.30 - 17.00 uur
  • Woensdag van 8.30 - 17.00 uur
  • Donderdag van 8.30 - 17.00 uur
  • Vrijdag van 8.30 - 13.00 uur

Als u bovenstaand telefoonnummer belt, wordt u te woord gestaan door ons callcenter.

Drukke en rustige tijden

Ervaring leert dat wij de ochtenden en met name de maandagochtend veel telefoontjes krijgen. De wachttijden tijdens deze 'piekmomenten' kunnen dan langer zijn. De middagen zijn doorgaans rustiger, waardoor u sneller aan de beurt bent.

Wat doet het callcenter met uw telefoontje?

  • Het callcenter zal proberen uw vraag te beantwoorden.
  • Als dit niet lukt, wordt u doorverbonden met een collega die u verder kan helpen.
  • Is deze collega op dat moment niet bereikbaar dan vragen wij u of er een terugbelverzoek gemaakt kan worden.

Hoe werkt een terugbelverzoek?

  • U wordt door de collega uiterlijk binnen 2 werkdagen teruggebeld.
  • Voor het terugbelverzoek hebben wij gegevens van u nodig.
  • Als u een inwoner bent van de gemeente Leudal kunnen wij uw naam, adres en geboortedatum uit de Basisregistratie Personen in het terugbelverzoek gebruiken.
  • Daarnaast hebben wij in ieder geval nog uw telefoonnummer en e-mailadres nodig.
  • Mochten wij nog andere gegevens nodig hebben dan zullen wij u hierom vragen.

Buiten kantooruren

Als u buiten kantooruren ons nummer belt, dan komt u in een keuzemenu. Via het keuzemenu kunt u de volgende zaken regelen:

  • Meldingen i.v.m. een calamiteit binnen de gemeente Leudal zoals een omgevallen boom, het gevaarlijk inzakken van de weg of heel erge gladheid.
  • Meldingen i.v.m. milieuklachten.
  • Meldingen i.v.m. problemen met de riolering.
  • Meldingen i.v.m. gevaarlijke situaties met straatverlichting.

NB Op bepaalde momenten buiten kantoortijden kunnen ook nog meer opties te horen zijn.