Jij bent die pro-actieve en dienstverlenende  medewerker die zich bewust is van het belang van een actuele en betrouwbare BRP en daar volop mee aan de slag gaat!

Kortom:
Ben jij de Medewerker Burgerzaken Backoffice die wij zoeken?
MBO-4 juridische affiniteit, 28 – 36 uur 

Dan hebben wij een uitdagende baan voor je bij het team Burgerzaken, backoffice.

Hoe ziet jouw werkdag eruit?

Je komt in de ochtend naar het gemeentehuis waar je jouw collega’s van burgerzaken ontmoet. Samen ga je aan de slag om de meer complexere verzoeken op het gebied van burgerzaken van inwoners te behandelen. Dit doe je soms achter je bureau, maar ook aan de balie van het gemeentehuis. Je staat in contact met zowel de inwoner als ook met onze ketenpartners. De adreskwaliteit van de gemeente Leudal zal tot een van je kerntaken behoren. Daarnaast word je ingezet als toezichthouder BRP, je gaat op huisbezoeken met een collega en je verricht overige werkzaamheden in de backoffice burgerzaken. Je hebt regelmatig contact met je collega’s burgerzaken over onder andere verhuizingen en inschrijvingen in de BRP.

Wat neem jij mee?

Het is een meerwaarde als je enkele jaren ervaring in het vakgebied burgerzaken hebt, je bent bereid om je verder te scholen. Mocht je ervaring hebben met adresonderzoeken of je wilt je hierin verder ontwikkelen dan moet je zeker reageren. Je beschikt over een zelfstandige werkhouding en het vermogen om discreet om te gaan met gevoelige informatie. Uiteraard beschik je over uitstekende communicatieve vaardigheden en beheers je de Nederlandse taal perfect, zowel in woord en geschrift. Daarnaast kun je je redden in het Engels en in het Duits. Juridische ervaring en of kennis hiervan is een pré. Je beschikt over de volgende competenties: nauwkeurigheid, integriteit, conflicthantering, klantgerichtheid, mondelinge en schriftelijke communicatie.

Wat bieden wij jou?

Een functie van 28 - 36 uur per week. Je gaat je nader scholen in dit vak, je bent ook bereid om daar zelf tijd in te steken. De functie is ingedeeld in salarisschaal 8 (max. €4.244,-).  Daarnaast ontvang je een Individueel Keuzebudget (IKB) van 17,05%  bovenop het maandsalaris hetgeen je naar keuze kunt inzetten. Je ontvangt een reiskostenvergoeding en een IPhone van het werk. Ook bieden wij jou een thuiswerkplek, een koffie of theepakket, vergoeding van reiskosten en je mag 2 werkdagen per jaar inzetten voor het verrichten van vrijwilligerswerk.
Én.. wij bieden jou een team waar jij op terug kunt vallen om situaties te bespreken en naar oplossingen te zoeken. Waar collega’s elkaar opvangen als het zwaar wordt en met elkaar vieren als er successen worden behaald. Een team waarin je jouw en onze ambities waar kunt maken.

Kunnen we jou inspireren om voor ons te kiezen?

Ben jij enthousiast maar twijfel je nog of dit jouw functie is. 

Kom dan naar onze Meet en Greet op 22 mei 2024! Want wij snappen dat je graag gevoel wilt krijgen bij onze organisatie en of jij daarbij past.

Dan zien we je motivatiebrief en curriculum vitae graag tegemoet via www.igom.nl uiterlijk 27 mei 2024. 

Meer informatie

Voor aanvullende vragen mag je altijd contact opnemen met Marcel Hendriks, Teamleider Services. Hij is bereikbaar via e-mail m.hendriks@leudal.nl of bel 0475-859613. Gesprekken vinden plaats op dinsdag 4 juni 2024. 

We zien je graag in Leudal!