Jij bent hét gezicht van onze gemeente. Jij bent de eerste waar onze burgers mee in contact zijn zodra ze bij ons binnenstappen. Met jouw open houding en behulpzaamheid vinden onze inwoners het een feestje om bij jou aan te kloppen voor de aanvraag van een rijbewijs, een geboorteakte of het doorgeven van een verhuizing. Jij weet je zowel mondeling als schriftelijk uitstekend uit te drukken. 

Kortom:
ben jij de enthousiaste Frontoffice Medewerker Burgerzaken die wij zoeken (opleidingsplek is mogelijk)?
Afgeronde MBO-4 opleiding, 24-36 uur 

Dan hebben wij een fijne baan voor je. Bij het team Burgerzaken.

Hoe ziet jouw werkdag eruit?

Enthousiast neem je in de ochtend plaats achter onze servicebalie. Elke dag is anders en daar geniet jij van. Je feliciteert de kersverse vader met zijn dochter en zorgt ervoor dat alles administratief goed wordt verwerkt. De aanvraag van een nieuwe identiteitspas is voor jou gesneden koek, dus dat proces verloopt vlotjes. In het hechte team van Burgerzaken voel jij je helemaal thuis. Jouw dag is geslaagd als je met een tevreden gevoel op je fiets stapt nadat je onze burgers weer goed op weg hebt geholpen. 

Wat neem jij mee?

Je hebt minimaal MBO 4 werk- en denkniveau en bij voorkeur heb je relevante opleidingen Burgerzaken, maar wij zijn ook bereid om in jou te investeren via opleidingen. Je hebt minimaal 2 jaar relevante werkervaring als frontoffice medewerker en je voelt je thuis in een klant- en resultaatgerichte organisatie. Je beschikt over een zelfstandige werkhouding en het vermogen om discreet om te gaan met gevoelige informatie. Uiteraard beschik je over uitstekende communicatieve vaardigheden en beheers je de Nederlandse taal perfect, zowel in woord en geschrift. Daarnaast kun je je redden in het Engels en in het Duits. Je bent stressbestendig en je bent bereid om in een rooster te werken.

Wat bieden wij jou?

Een functie van 24 - 36 uur per week. De functie is ingedeeld in salarisschaal 7 (max. €3.784,-).  Daarnaast ontvang je een Individueel Keuzebudget (IKB) van 17,05%  bovenop het maandsalaris hetgeen je naar keuze kunt inzetten. Je ontvangt een reiskostenvergoeding en een IPhone van het werk. Ook bieden wij jou een thuiswerkplek, een koffie of theepakket, vergoeding van reiskosten en je mag 2 werkdagen per jaar inzetten voor het verrichten van vrijwilligerswerk.

Én.. wij bieden jou een team waar jij op terug kunt vallen om situaties te bespreken en naar oplossingen te zoeken. Waar collega’s elkaar opvangen als het zwaar wordt en met elkaar vieren als er successen worden behaald. Een team waarin je jouw en onze ambities waar kunt maken.

Kunnen we jou inspireren om voor ons te kiezen?

Ben jij enthousiast maar twijfel je nog of dit jouw functie is. 

Kom dan naar onze Meet en Greet op 22 mei 2024! Want wij snappen dat je graag gevoel wilt krijgen bij onze organisatie en of jij daarbij past.

Dan zien we je motivatiebrief en curriculum vitae graag tegemoet via www.igom.nl uiterlijk 27 mei 2024. 

Meer informatie

Voor aanvullende vragen mag je altijd contact opnemen met Annemiek Coenen, medewerker Burgerzaken. Zij is bereikbaar via e-mail: a.coenen@leudal.nl of bel 0475-859446. Gesprekken vinden plaats op dinsdag 4 juni 2024. 

We zien je graag in Leudal!