Ben jij de gedreven secretarieel en administratief medewerker die wil samenwerken, leren en groeien in een klein team van 4 personen om zo te zorgen voor een kwalitatief goede en professionele ondersteuning van de Collegeleden? Ben je representatief, planmatig en punctueel? Dan zijn we op zoek naar jou!

De gemeente Leudal

Centraal in Midden-Limburg, tussen de 2 centrumsteden Roermond en Weert in, maar ook gelegen tussen de Peel en de Maas én grenzend aan België, ligt de grote landelijke gemeente Leudal. Leudal heeft bijna 36.000 inwoners verdeeld over 16 dorpskernen en is met een oppervlakte van circa 165 km² een van de grootste gemeenten van Limburg. De gemeente heeft de ruimte om te wonen, te werken en te recreëren. Er zijn veel bedrijven, winkels, scholen, verenigingen en sportfaciliteiten. Bijzonder is het grote natuur- en bosgebied Leudal waaraan de gemeente haar naam ontleent. Ook de dorpskernen beschikken over veel groen. Het uitgestrekte buitengebied herbergt vele agrarische bedrijven.

De afdeling Dienstverlening

  • De afdeling Dienstverlening kenmerkt zich door interne dienstverlening aan het primair proces met een focus op servicegerichtheid, ondersteuning en integrale advisering aan klanten. De nadruk hierbij ligt vooral op het professionaliseren van de afdeling ten dienste van de interne klant; het verbeteren en sturen op de (werk)processen, optimaliseren van de systemen en de informatievoorziening en kwaliteitsbewaking van de (integrale) advisering.
  • Het team Ondersteuning is een divers team van 20 personen die diverse administratieve taken verrichten, zoals onder andere financiële en personele administratie. BMO behoort ook tot een van deze disciplines.
  • Voor de afdeling Dienstverlening, team Ondersteuning, zoeken wij een:

Medewerker Bestuur -en Management Ondersteuner

32 uur per week in eerste instantie voor de duur van een jaar.Het betreft een structurele formatieplaats.

Functie-inhoud

  • Je ondersteunt de wethouders / MT in hun administratieve taken
  • Je beheert de individuele agenda en mail van de aan jou toegewezen wethouders / MT-leden
  • Plannen van afspraken met de betrokken partijen (zowel in- als extern) voor diverse overleggen.
  • Telefonisch te woord staan van burgers.
  • Je ondersteunt daar waar nodig je collega’s van de bestuur -en managementondersteuning.

Wij vragen

  • Een secretariële of management assistente opleiding op MBO-niveau.
  • Enige werkervaring in een secretariële functie is vereist
  • Digitaal zeer vaardig.
  • Kennis van MS-officepakketten en affiniteit met automatisering.
  • Proactieve en lerende houding.
  • Hoge mate van integriteit.
  • Politiek sensitief.
  • Flexibele oplossingsgerichte houding naar klant en organisatie; geen 9 tot 5 mentaliteit.
  • Klantgedreven, je denkt actief mee met het probleem van de klant.
  • Resultaatgericht: afspraak is afspraak, is in staat een realistische planning te maken.
  • Representatief in al je uitingen.

Wij bieden

Het salaris is bepaald op basis van salarisschaal 7 CAO gemeenten of aanloopschaal 6, minimaal

€ 2010,- bruto per maand, maximaal € 3301,- bruto (peildatum 1-4-2022) bij een 36-urige werkweek. Overige arbeidsvoorwaarden zijn conform Cao gemeenten. Wij bieden reiskosten woon-/werkverkeer. Wij stellen een iPhone ter beschikking. Wij gaan steeds meer richting Hybride werken, waarbij een gedeelte van de tijd thuisgewerkt wordt met voorzieningen die wij beschikbaar stellen.

Interesse / reageren?

Voor nadere informatie kun je contact opnemen met de heer Tom Florie, teamleider, telefoon 0475-859000 of afdelingshoofd Dienstverlening a.i. Leon Jeurninck, telefoon 0475-859000. Graag ontvangen wij jouw motivatiebrief & CV via www.igom.nl

Aanmelden Meet & Greet